Translate

sobota, 20 lipca 2013

Wazonik ;)

Dobry wieczór! Jak obiecałam-już teraz wstawię coś własnej roboty ;) Długo myślałam od czego by zacząć, bo naprawdę mam bzika na punkcie własnoręcznie robionych rzeczy i  milion pomysłów na minutę. Zdecydowałam się na coś łatwego, szybkiego w wykonaniu i ładnego w wyglądzie (mam nadzieje,     że z tą ostatnią kwestią się ze mną zgodzicie ;P)                      Będzie to wazonik, który wykonałam  jakiś czas temu. Zamieszczę tu "instrukcję" na jego wykonanie na wypadek gdybyście mieli ochotę ochotę zrobić podobny ;D

Potrzebujemy:
  • szklaną butelkę o ciekawym kształcie ( jak widać na załączonych obrazkach, mój wybór padł na butelkę bodajże po tymbarku z jakiejś limitowanej serii czy jakoś tak ;) spodobał mi się kształt, bo nie miał żadnych wyżłobień itp. i można było bezproblemowo owijać ją sznurkiem )
  • sznurek w dowolnym kolorze ( mój ma ok. 3 mm grubości
  • klej vicol
  • wstążka lub sianko ozdobne
Wykonanie:
  1. Buteleczkę należny oczywiście wymyć i oczyścić z etykietki ;p
  2. Zaczynając od szyjki (choć w przy mojej butelce trochę trudno o takowej mówić) należy nakładać vicol ( ja użyłam patyczka kosmetycznego do uszu) i zacząć nawijać sznurek ;) Robiąc ten wazonik wymyśliłam metodę, która wydaje mi się najszybsza i najwygodniejsza, więc postaram się ją opisać, choć nie wiem czy mi się to uda. Butelkę odwróciłam "do góry nogami"( ale lekko pod skosem-dno dla wygody opierałam o żebro), postawiłam ją na wewnętrznej stronie lewej ręki i obracałam, gdy w tym samym czasie prawą nawijałam sznureczek ;) Dodatkowo kciukiem lewej ręki dociskałam go, aby jego kolejne okręgi dobrze do siebie przylegały. 
  3. Gdy cała butelka będzie już owinięta macie pole do popisu ;) Wazonik możecie ozdobić według własnego pomysłu. Ja miałam w zamiarze wersję skromną, dlatego przewiązałam tylko kokardkę z papierowego sznurka ( takiego po obwarzankach ..;D )
Przepraszam, że obraz odwrócony, ale nie mam pojęcia dlaczego :( na dysku jest orientacja dobra :(
Mam nadzieję, że jak na pierwszy wpis nie wypadłam aż tak źle ;p Mile widziane komentarze z opiniami, radami, a nawet z krytyką...  A co! Dodatkowa motywacja ;p A teraz dobrej nocy i kolorowych snów ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz