Translate

sobota, 20 lipca 2013

Początek;)

Cześć wszystkim ! Witam Was bardzo serdecznie na moim nowo powstałym blogu ;) Jest to mój pierwszy blog ( nielicząca jakiś "pierdółkowatych" blogów z czasów podstawówki, których tematów nawet nie pamiętam, ale mam przeczucie, że za mądrych treści tam nie zamieszczałam ;P  ), dlatego trochę się stresuję... Mam jednak nadzieję, że będę miała choć kilku czytelników i moje pomysły przypadną Wam do gustu ;) Liczę też na jakieś podpowiedzi i dobre rady od blogerek (i być może blogerów) o trochę dłuższym stażu w pisaniu niż mój ;)  Możliwe, że jeszcze dziś uda mi się coś z moich DIY opublikować dla szerszej publiczności, czyli dla Was ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

4 komentarze:

  1. Witam w naszym blogowym światku i dziękuje za miłe słowa, powodzenia :)
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe powitanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;) Mam nadzieję,że mi się uda pomimo totalnej amatorszczyzny ;p

    OdpowiedzUsuń