Translate

poniedziałek, 22 lipca 2013

Planowanie bloga i organizer na karteczki ;D

Hej! Jak tam u Was?U mnie słonko grzeje i jest strasznie gorąco, więc chyba dla ochłody wybiorę się na basen ;P Ale zanim to uczynię, chcę Wam przedstawić coś w rodzaju planu na mój blog;) Na razie mam wakacje, czyli pewnie posty będę wstawiać częściej, ale ogólnie chcę się umówić, że będę pisać choć raz w tygodniu (np. w weekend). Muszę się Wam też pochwalić, że przygotowałam już listę DIY, które chcę dla Was opublikować ;D Więc pomysłów raczej nie zabraknie ;p Wciąż przeszukuję internet pod tym względem. Chciałabym przy każdej wykonanej rzeczy umieścić tutorial ;) W większości będę wklejała instrukcje znalezione w sieci(chyba, że takowych nie znajdę lub będzie to całkowicie mój pomysł), a pod nimi to co udała mi się z tymi wskazówkami wykonać ;)



A teraz o organizerze na karteczki :) Jako, że z natury jestem bałaganiarą (choć czasem mam jakieś napady na sprzątanie i wtedy jest ono "od podstaw" i nie omija niczego ;p) jest to naprawdę przydatna rzecz na moim parapecie przy biurku ;) Może Wam też się przyda :p Oto króciutka instrukcja znaleziona na stylowi.pl:



A to organizer wykonany przeze mnie ;)



Jak widać użyłam papieru ozdobnego w kolorze ciemnej czerwieni, bo taki akurat pasuje mi do ściany w pokoju;)  Następnie wydrukowałam na kolorowym papierze motyw róży i brzegi ozdobiłam kreatywnymi nożyczkami ;) I takie oto niepozornie wyglądające pudełeczko zakończyło erę chaosu notatkowego na moim biurku ;)  

To ja lecę się pluskać;p Pozdrawiam i do kolejnego postu :) 
Zachęcam do komentowania :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz