Translate

czwartek, 16 stycznia 2014

Ciąg dalszy tematu rocznicy ślubu ;)

Dobry wieczór ;) Na wstępie znów muszę podziękować za odwiedziny mojego bloga ;D Wiem, wiem powtarzam się, ale naprawdę jest to dla mnie bardzo miłe ;) Jak już wspomniałam w ostatnim wpisie jestem chora, mam zwolnienie lekarskie, a co za tym idzie i odpoczynek od studiów i dużo wolnego czasu, który z chęcią poświęcę na pisanie bloga :) Przyznam szczerze, że trochę mi go brakowało i cieszę się, że mogę to kontynuować, choć teraz już się nie zarzekam, że będę pisać regularnie ;( Niestety teraz priorytet to studia ;/ A jeżeli o nich mowa, to jeszcze po prosektorium żyję i na szczęście nie stałam się nowym obiektem badań moich kolegów i koleżanek z grupy :p Pierwsze kolokwia mam już za sobą, nie mówię, że wszystkie udało mi się zaliczyć w pierwszym terminie, ale jakoś poszło i teraz tylko czekać na sesję i wielki pogrom ;p Ale trudno, jakoś trzeba żyć dalej;p

Jeżeli chodzi o to, czym chcę się dzisiaj z Wami podzielić to lecę po kolei z tym co zaplanowałam przy zaczynaniu przygody z blogiem ;) Żeby niejako kontynuować poprzedni post ( a raczej post w poście;p) pokażę, "główny" prezent rocznicowy, jaki dostali moi rodzice ode mnie i mojego brata, bo oczywiście sama kartka okolicznościowa to tylko dodatek ;)  
Zgraliśmy dla nich film z ich ślubu z kasety VIDEO na DVD, którego ja nawet nie pamiętam (w sensie filmu, bo że ślubu to chyba oczywiste;p), bo mój miłosierny braciszek będąc małym berbeciem karmił biedny i głodny odtwarzacz Video paluszkami ... xD Zgraliśmy, a raczej zrobił to mój chłopak <3 Początkowo chcieliśmy zanieść to do fotografa, ale gdy usłyszałam cenę za zgranie 1h filmu prawie padłam... 






Okładkę zaprojektowałam sama-i tę na płytę i na pudełko ;) Wydrukowałam to na specjalnej folii, którą skombinował również mój chłopak ;p Prezent podobno się podobał (podobno, bo wręczał go mój brat, a ja byłam w tym czasie po drugiej stronie słuchawki ;p)A co Wy myślicie? Chętnie poznam Wasze zdanie na taki pomysł prezentu rocznicowego i samo jego "wykonie" ;) To ja lecę już spać, bo coś się późno zrobiło ;p Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz