Translate

środa, 7 sierpnia 2013

Wakacyjna zakładka ;)

Witajcie ;) Jest już trochę późno i jestem trochę zmęczona pobytem na basenie ( pływałam !!! a nie tylko siedziałam w jacuzzi, więc jest postęp ;p) No i nadal żyję, nie utopiłam się ;D Ale do rzeczy, mamy okres wakacyjny i mimo iż mój wypoczynek nad morzem się już prawie miesiąc temu skończył, pokarzę Wam jaką pamiątkę sobie wykonałam ;) Tak jak tytuł postu na to wskazuje, będzie to zakładka do książki ;) Zawsze mi takowej brakuje, a chodząc po Łebie widziałam, że są one do kupienia. Jednak jak na kawałek tekturki z doczepioną muszelką wydawały mi się nieco za drogie ( mimo jedynie 5 zł ;p) i postanowiłam sama coś wykombinować ;D


Potrzebne rzeczy:
  •  pocztówka / tekturka z naklejonymi obrazkami lub zdjęciami itp.
  • nożyk do papieru / nożyczki
  • ołówek
  • linijka ( na obrazku jej rolę pełni ten wynalazek z szablonami kółeczek ;) )




Opcjonalnie:
  • dziurkacz
  • wstążka / sznurek / sianko ozdobne
  • nożyczki kreatywne
  • mała tekturka z obrazkiem / napisem
  • przezroczysta folia do bindowania
  • klej vicol (aby przy używaniu sznureczka jego końcówki się nie rozdwajały)
  • i wszystko co wam przyjdzie do głowy, aby ją ozdobić ;)
Moja pocztówka miała była A4, ale oczywiście rozmiar zależy od Was ;) Wybrałam właśnie taką, bo ma ładnie wydzielone pasy na 4 zakładki. Wycięłam je za pomocą nożyka i to mógłby być już koniec, ale postanowiłam je jeszcze ozdobić. A to moje zakładeczki :

1. Ścięte rogi na czarnym pasku na dole pocztówki, dziurka, sznurek, tekturka i folijka do bindowania, by się nie zniszczyła za szybko oraz vicol do końcówek ;)

Takie oto pęczki łączą obie części zakładeczki ;)


2. Czarny pasek ścięty w trójkąt, obrazek z muszelką i reszta jak wyżej ;p

3. Znów końcówka trójkącik, dziurka i kokardka z sianka ozdobnego.


4. Góra i dół obcięte kreatywnymi nożyczkami ;D


W ten oto sposób za 2,50 zł i około 15 minut pracy mam 4 zakładki, które już zostały podzielone wśród moich bliskich ;) Proste, łatwe, przydatne i cieszy ;p

Niestety w Candy u Lilki mi się nie poszczęściło, ale gratuluję zwyciężczyni i pewnie w jakimś nowym konkursiku wkrótce wezmę udział ;) Trzymajcie się chłodniutko i dobranoc ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz