Translate

wtorek, 13 sierpnia 2013

Tutki do papierowej wikliny

Dobry wieczór! Nie było mnie tu 6 dni, a jednak ktoś zaglądał, co mnie bardzo cieszy :) To, że nie pisałam nie oznacza, że się obijałam, czy zapomniałam ;p Obecnie walczę z papierową wikliną! ;D Widziałam takie śliczności z niej wykonane, że całymi dniami robię tutki ;p Na początek postanowiłam zrobić sobie taki prostokątny koszyczek do łazienki na kosmetyki itp. Oczywiście jak skończę pochwalę się Wam efektem i wstawię mały kursik jak wykonać ;) jednak na razie jeszcze jest w fazie wykończeniowej i schnie po podklejaniu. Ale za to instrukcję na zrobienie tutek zamieszczam już teraz ;) Znów pochodzi ona ze stylowi.pl



  • Do ich wykonania używam papieru gazetowego, ale nie śliskiego, a raczej takiego "dziennikowego", szarego (łatwiej się go zagina itp.) 
  •  Wycięte paski nie muszą być równiutkie co do milimetra, bo i tak się je roluję;) Ja składam gazetę na 2 razy, rozkładam i na zagięciach odcinam nożykiem do papieru (pomagając sobie linijką, co według mnie przyśpiesza cięcie).
  • Przykładanie wykałaczki w tym samym miejscu ( jw. 4 i 1 cm od rogu) pozwala na robienie rurek w miarę jednakowej wielkości.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam, bo przeglądając różne blogi widziałam wiele pytań skąd te tutki do papierowej wikliny wytrzasnąć :p Trzymajcie się ;) Ja idę podklejać resztę mojego koszyczka ;) Odezwę się wkrótce! Dobranoc ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz